Höstlov slut, skoldags igen!

Tjena tjena, fick en fri hand utav Amanda att blogga lite.. hehe.
Vad har hänt ett lov som detta? : Jodå det ska jag säga er. Amanda besökt malmö med annie för lite fototagning, korten blev riktigt fina! Sett dom själv ! ;) Sen hade vi planerat in en badtur, men blev inställt pga förhinder. Iallafall så förstörde inte det dagen eller helgen! Började med jag gjorde ett lång besök hos Amanda. Vi bakade chokladbollar och var ute och gick och kollade stjärnorna. Dundermys!
Efter det har det bara rullat på i helgen, vi har skrattat till film, varandra, och aa! Mår allmänt bra tillsammans!

Idag började skolan.. Iallafall för amanda, tråkigt inte kunna se henne i skolan, men kommer och besöker dig! För min del stod APU på schemat ett par veckor framåt.. Tror båda var lite trötta idag efter en mys helg och lov!
Kvällen består utav plugg för amanda, medans jag lyssnar på "Your amazing". Bra låt eller vad tycker ni ?




Ha en toppenvecka bloggare! Se när nästa blogg inlägg kommer!

Rasmus "b1"

Kommentera inlägget (:
Postat av: JESSICKA♥

sv; Det är lugnt , va bra! :D jodå samma här :)

2010-11-09 @ 16:41:07
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0