Yesterday (:

Hello hello!

Kul att blogg.se inte funkade så bra igår, så jag kunde inte logga in och svara på kommentarerna och som ni märkte publicerades mitt förra inlägg 5 ggr, men det ska jag ta tag i i kväll när jag svarat på alla kommentarer... Ska nämnligen åka till mina kusiner idag så nu har jag lite brottom..

Men ville även slänga in en outfitbild från igår och kvällen som blev kul startade på en spelning med ett grymt band, BST, och sedan stack vi vidare till Malin där det var en hel del folk ;)

Ha en bästig söndag! och alla som har mitt nr får gärna sms:a under dagen så att jag överlever :P (hehe)

Kommentera inlägget (:
Postat av: elin

fin du är:)

kommentera gärna min blogg !:)

2010-03-21 @ 17:20:54
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0