Glad påsk!

hejsan!

Oups vad dålig uppdatering det varit de senaste dagarna, inte bra av mig.
Men saken är den att tiden inte riktigt räckt till och det gör den egentligen inte nu heller, sitter i underkläder och har håret inlindat i en handduk, borde stressa runt och göra mig i ordning men känner inte för det idag.

Vi ska ut till Farmor och Janne på "Påsk firande" och mina kusiner är också där, så vi får väl se vad vi ska hitta på förutom att äta...

Igår var jag iallafall och tränade lite Agility med Candy och så anmälde jag oss till en agility-kurs, så nu är det bara att hålla tummarna på att vi kommer med. Sedan blev det mys hemma hos Elvira och Tilda och därefter movie-night med Lina & Alice. Väldigt smart att kolla på film hela natten, faktiskt!

Aja nu vet ni iallafall lite vad jag håller på med och så, så vi hörs antagligen i morgon om inte ikväll!

Glad påsk alla bloggläsare!

Kommentera inlägget (:
Postat av: steph

Glad påsk! - ha en fortsatt trevlig dag med massor av godis :D

2010-04-03 @ 14:28:54
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har lagt till dig nu :D



hej sötnos!

jag har haft det lite stressigt dom senaste dagarna därför har det tagit tid att svara på din kommentar! Hur är det med dig?



Jag har bloggat dock lite granna för att hålla bloggen vid liv *skratt*. Om du har missat det asså ^^



Puss

2010-04-03 @ 20:34:16
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0