Vad köper man till pappa?

God morgon allihopa! (haha eller god dag kanske är mer passande?)

Sov till halv tolv idag och det var verkligen skönt, har inte sovit ut på jag vet inte hur länge.. Men nu är jag iaf utvilad efter gårdagen.. Kvällen spenderades med Ängla, Annie, Sara, Fidde, Jocke & Simon och det var trevlans ;) (kommer nog lite bilder sen)

Just nu sitter jag och äter flingor och kollar efter snygga kläder på lite olika ställen, blev så sugen på att shoppa lite men jag ska nog vänta lite ;P Kanske åker ner till stan imån också..

Snälla om ni är duktiga på presenter, säg mig, vad ska jag köpa till min pappa han fyller 40?

Ha det gott -igelkott!  /Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: Elin

Tack! :) Idag ska jag ska åka och bowla med några kompisar, och sen kolla på bio!

Fin blogg du har! :)

2009-05-21 @ 12:57:35
URL: http://ajjlin.blogg.se/
Postat av: Julia

svar: Jadu lite allt möjligt, franska, svenska, engelska, so, idrott haha

2009-05-21 @ 13:39:25
URL: http://juljaas.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0