Stressiga dagar

Hej- hå vad jag saknat dig!

Ledsen för usla uppdateringar har bara haft allderles för mkt att göra :P Fast jag har haft sjukt kul så det gör inte så jättemycket att det varit så hektiskt :P
I Torsdags var det grillparty med en massa trevliga människor, sen stack vi ner till stan och kollade på brasan och fyrverkerierna. Lyckat! Det blev ju dessvärre en väldigt sen kväll och det gjorde att jag sov ca. 5 timmar natten tills igår för då bar det av till Ullared.
Det shoppades en hel del (berättar senare) och när jag kom hem igen vid 6-tiden så var det dags att skynda sig för att göra sig i ordning för oléo :D Väldigt kul! Ännu en sen kväll haha och natten tills idag sov jag 4 timmar :P haha man kan ju säga att jag var trött i dag på ridningen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag är så ortoligt jobbigt övertrött!

Nu måste jag verkligen gå ut och sova lite i solen så att jag kan ladda batterierna för ikväll kanske jag sticker till Malin, Jonna och Ida men vi får väl se om jag pallar de!

Puss på er!  /Amanda

Var ute och fotade lite tsm med Annie i Onsdags så här kommer lite "fina" bilder på oss :P

Är träden inte fina!?

Go å gla ska man va!

Vitsippor <3

Fri som en fågel..

Wiihiii!

Det är ju omöjligt att få en bild där båda är bra!

Kommentera inlägget (:
Postat av: Anonym

jätte fina bilder =)!

2009-05-03 @ 20:08:40
Postat av: Amanda

Tack du :)

2009-05-03 @ 21:10:40
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0