Söndag & en knäppgök till granne

God förmiddag!

Idag är det söndag igen och även denna helgen har sprungit iväg ifrån mig... Känns aldrig som om helgen har varit lång utan bara jaha nu var den redan slut :/ Fast hela söndagen är ju nästan kvar så jag får inte deppa :P

Igår kväll blev det film hemma hos Jocke där några andra vänner också höll hus, det var trevligt!
Idag har jag inga planer mer än att det kankse blir en runda med båten fast jag vet inte om jag är så haj på det ännu, måste vakna lite till först :P Jag sov jättedåligt på morgonen eftersom en väldigt irriterande granne började hammra ute! Man kan ju säga att vag vart lite lätt irriterad eftersom jag gärna hade sovit till 10 åtminstone men det ville inte han! Dagens knäppgök!

Carpe diem! (=Fånga dagen)   
Kram & Puss   /Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: Sofie

Sv: den kostar tvåhundrafemtio tror jag! :D lite dyrt kanske, sådana skor går sönder väldigt lätt! men den är så fin!



hoppas du får en bra dag!

2009-05-10 @ 10:58:22
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/
Postat av: sofie isaksson

svar: ja jag hoppas på det :)

nej det har jag inte, det här blir första gången :)

2009-05-10 @ 12:36:26
URL: http://sofieisaaksson.blogg.se/
Postat av: Carro

Okej, sött! :) Vad är det för ras?

Bono är inte min hund, utan min bror's som inte bor hemma. Jag har två andra hundar, Nala och BeNice. Dock har jag inte lagt ut så mycket bilder på dom här i bloggen, men det kommer snart :)

2009-05-10 @ 16:03:27
URL: http://vafanfanfan.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0