Solsöndag med la famillia

Tjolla-hoppsan-sa vilken härlig da´!

Idag
har jag varit ute med båten tillsammans med familjen, det kan ju vara ganska skönt att umgås lite med dem också ibland ;P Det var väldigt fint väder så att sola var helt underbart! Har fått lite färg idag iallafall..
Dock så hoppade jag över att bada idag för det känndes inte alls varmt, kanske 15 grader på ytan eller nått så det var ganska så motbjudande :) Den nya flytvästen funkade jättebra btw.

Det är så härligt att värmen kommit tillbaka lite efter en kall vecka och nu önskar jag bara att den tänkte vara kvar åtminstone en vecka XD 
Snart ska jag ner och äta och därefter åker jag till mamma igen :) Och det har varit en väldigt bra helg.

Min dag..

Så snälla sol, lys över Växjö! :D

Love /Amanda


Kommentera inlägget (:
Postat av: sofie isaksson

ja :) nej det stog att det bara skulle ta några dagar :)

2009-05-10 @ 17:52:55
URL: http://sofieisaaksson.blogg.se/
Postat av: Carro

Okej, trevligt :)

Ohja, det kommer snart! :)



Ja, rätt så. vi hade en hund innan, som vi tyvärr fick avliva i höstas, och vi hade henne i 4 år ungefär. sen så för ett år sen så skaffade vi en till. och för 2 månader sedan så fick vi vår lilla valp :)



Nidå, har ni haft hund länge?

2009-05-10 @ 21:11:35
URL: http://vafanfanfan.blogg.se/
Postat av: sofie isaksson

svar: ja :)

nej inte alls mkt sjda?

2009-05-11 @ 15:49:56
URL: http://sofieisaaksson.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0