Godmorgon :) Kl. 8.44

Sovmorgon idag så jag har lite tid över ;)
Idag går jag till 15.50 i eftermiddag så det blir en lång och dryg dag, som tur är så har börjar jag ju inte förens vid 9.25 så man har gott om tid på morgonen ist. I skolan så är det ganska lugnt denna veckan, bara 1 prov vilken har varit ovanligt den senaste tiden. Man blir nästan lite paff när man får tid över för det är man inte van vid, då blir det lixom : "Ehm, vad ska man göra?! Vad brukar man göra när mna har lite tid över!?" haha

Nu är det inte många dagar kvar tills påsklovet och det känns väldigt bra. Ska till Sthlm på torsdagen till lördagen men jag vill gå på Oléo den torsdagkvällen så jag håller på att tjata på pappa om att köpa en tågbilljet så att jag kan åka upp själv på fredagen. Detta går dessvärre inte så bra men vi får hålla tummarna på det :)

Puuss på dej <3 /Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: ronja

ååh, är det oléo igen? :) va roligt!

2009-03-31 @ 08:55:03
URL: http://ronjaduvet.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0