Snabbhet & Skum

Todilitodilitodilitoo!

idag var det en ganska så slapp dag i skolan och vi slutade innan lunch. Annie och jag åkte ner en snabbis till stan, gick in i en butik, köpte ett par skor och sen så åkte vi hem igen. Vet du ngn annan som shoppar så snabbt?! trodde väl inte det...

nu ligger jag i sängen med datorn och gör inget särskillt men snart så ska jag ner och duscha och göra mig fin för ikväll så ska vi ut! till Oléo där det är skumdisco :D

Kanske så kommer den en outfit bild sedan, vi får se.

Puss & Kram -Skumbanan!

Kommentera inlägget (:
Postat av: Kajsa

Smörgåstårta blir det nog. En kompis fyllde år igår. Själv då?

2009-08-28 @ 13:51:32
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0