Viktchock & Plugg

Halloj där!

Nu är det bara imån kvar till helgen! Det gillar jag :D
Idag har det varit en hyfsat lugn skoldag, dessvärre ganska lång.. Men det var helt okej, har en hel del läxor tills imån så det är väl bäst att jag tar mig en titt på dem snart :P

Igår när jag bläddrade i tidningen så läste jag ett reportage om Size Zero, man blir häpen av hur sjukt smala många kändisar är alltså och med deras BMI på typ 15 :O Jag menar man ska ju ha 19 för att räknas till normalviktig, så det är väldigt lite. Räknade ut att mit BMI ligger på 20 och det är jag nöjd med, visst vill man alltid vara smalare men man måste också kunna acceptera tycker jag. Om jag skulle ha ett BMI på 15 som många kändisar har skulle jag behöva gå ner jättemycket, tänk om jag vägt mindre än 50 när jag är 179 cm lång? Det hade nog inte sett klokt ut och det tycker jag inte det gör på många av kändisbruttorna heller. Det är helt idiotiskt att det ska vara så...

Nicky Hilton     M-K & Ash
Aja, nog tjatat om det. Jag tänker iallafall hålla mig på normalviktsidan men de får göra som de vill...

Hoppas allt är bra ;)   Gossiga kramar från Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: Felicia

Håller med, det borde inte vara snyggt att vara så smal :) kraam

2009-04-16 @ 22:17:42
Postat av: Amanda

ja visst ;) Man vill vara smal men inte för smal



Kram på dej :)

2009-04-17 @ 14:57:12
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Terese

ÖNSKAR så gärna att jag tänkt som du. Att jag är fin som jag är. (mitt bmi är 20) istället ser jag bara en tjock, äcklig otillräcklig varelse när jag ser mig själv i spegeln. Hopaps att du alltid kommer vara sådär nöjd med dig själv, för du har tid att bara leva och njuta. Någon dag ska de bli verklighet för mig också :)

2009-04-17 @ 15:59:34
URL: http://hungerismypassion.blogg.se/
Postat av: Amanda

Usch :/ Jag vet inte vad jag ska säga, jag hoppas att du lyckas se det positiva med dig själv :) Ett BMI på 20 är ju inte alls mkt men jag vet att det kan vara svårt (har en kompis med samma "problem")



Lycka till tjejen :)

2009-04-19 @ 14:10:23
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0