Tillbaka i Växjö

Heej det var länge sedan!

Nu är jag somsagt hemma igen efter trippen till Sthlm, ska jag vara exakt så kom jag hem igår eftermiddag med sen så vart det grillkväll med polarna så datorn har man inte hunnit med.
Tänkte att jag kunde berätta lite vad vi gjorde i Sthlm:
På långfredagen så åkte vi till Kaknästornet som är Sveriges högsta torn. Jag är antagligen helt ovetande för jag hade då aldrig hört talas om detta torn, men men.. Det var iaf 31 våningar och vi var på toppen där man kunde kolla ner över hela stan, lite coolt.
Därefter begav vi oss till Skansen där jag heller aldrig varit tidigare. Kollade på lite djur och sedan så käkade vi pankakor med sylt och grädde :) Jättegott tänkte jag men det visade sig att de inte hade några bestick så där satt jag och kladdade med fingrarna, jag kan säga att det var minsann inte så gott. Det ända jag tänkte på var hur "rena" mina fingrar var efter att man gått runt på Skansken... Ja ni fattar...
På Påskafton letade vi påskägg, jag och mina kusiner som är 9 och 12 och min syster som är 11, hittade tillslut våga påskägg att smaska i oss, haha. Sen så drog jag och pappa in till stan på shopping runda, eller ja det blev inte så mycket shoppat, jag köpte en vit tunika som jag hade på mig igår på grillfesten men annars så kollade jag mest ;) Fast det är ju kul det också :D

Igår då så drog vi hem till Fidde. Där grillades det för fulla muggar, både korv, grillspett, kycklingfilé och marshmallows :P Det var roligt iaf.
Ni har ju antagligen saknat mig jättemkt för att jag inte bloggat på så länge så släng in en kommentar! :)

Glad påsk och ha en bra sista dag på lovet :) Puss & Kram -Skumbanan :)

    

Sara & Jag grillar     Annie, Fidde & Rebecca

Kommentera inlägget (:
Postat av: Alice

Ni värkade ha roligt igår??



Puss o Kram Alice

2009-04-13 @ 13:33:07
URL: http://aliceyou.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jadå, det hade verkligen :D

2009-04-13 @ 16:12:29
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Alice

Okej, det syns på era bilder:)

2009-04-13 @ 17:53:30
URL: http://aliceyou.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0