Problem i solen

Tjenicksen alla goa bloggläsare!

Som igår så skuttade jag ut på baksidan direkt efter skolan. Bikinin och solskyddsfaktor på och solen var underbart värmande. På termometern stod det faktiskt 32 grader! Ganska coolt eftersom det bara är april. Det lilla problemet jag har när jag försöker sola är min otroligt sällskapssjuka vovve. Hon envisas med att stå precis över mig och täcka solen, eller att leka dragkamp med filten som jag ligger på.. Haha hon är so go min Freja <3

Fotot är taget av Erika, förra sommaren :)


Som afrikanerna gör (?) Solhälsning  /Amanda
  

Kommentera inlägget (:
Postat av: ronja

guud så söt vovve! :D

2009-04-28 @ 19:16:04
URL: http://ronjaduvet.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0