Läckra naglar i läckert väder

Halli-Hallå !

Idag var det lika fint väder som igår, I <3 the sun!
Jättskönt, så när jag kom hem ifrån skolan så satte jag mig ute på baksidan för att sola lite, var extra noga med att inte sola ryggen och axlarna eftersom jag brände mig rätt regält där igår. Kort och gott kan jag säga att jag såg ut som en polkagris igår och det var inte jättebekvämt att sova på...Så idag var jag noga med solskyddsfaktorn...

På baksidan passade jag även på att fixa naglarna lite. Klippa, fila, måla, det var kul och snyggt blev det också. Valde rosa, somrigt och glatt!  Sen så kom Annie förbi så vi stack in en stund för att sedan gå en promenad, trevligt :)

Pözz å Kram  /Amanda

Kommentera inlägget (:

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0