Klassresa...

Nämen Hej på dej! :)

Idag bestämdes det äntligen vart vi ska åka på klassresa, det blir till Lövshult. höhö det låter ju lite B men jag tror faktiskt att det kan bli riktigt bra om vi bara försöker. Det är ju somsagt lite specielt att sluta 9:an så någon stands måste man ju åka :)  Vi ska åka sista helgen innan skolavslutningen alltså typ runt den 13:e juni (det är inte helt bestämmt om vi åker lör-sön eller fre-lör vi får se) Men på detta stället ska vi nog göra en massa aktiviteter som fresbey-golf, äventyrsbana och lite till så ja det kan nog bli bra :D

Nu så ska jag sätta mig med det roligaste som finns: Engelska verb! ja, eller inte! Men jag måste verkligen anstränga mig lite så att det går bra på provet som är på onsdag ;)

Puzz på dej  /Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: amanda

vad fint namn du har ;D

2009-04-20 @ 20:19:05
URL: http://bjur.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0