Inte ett moln...

... Så långt ögat kan nå, inte en droppe regn på flera dar. Med en glass i min mun, och med sandaler av plast. Går jag i solen, och tänker på dig...

Tjohej i blåbärssnåret!

Har precis slurpat i mig en mumsig milkshake med hallon och blåbär :D Gottigt

Imån är det ju Valborgsmässoafton. Vad ska du göra då?
Jag ska antagligen ha en massa vänner på grillparty hemma hos mig för att sedan sticka ner till stan för att kolla på brasan och fyverkerierna. Är det för att fira att sommaren är på väg som man har en brasa på valborg? Men om det nu är det så känns det ju lite onödigt, för sommaren har ju redan kommit :D

Ciao!  /Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: petra K

mysigt (y) grilla blir det för min del också ;D

2009-04-29 @ 17:52:43
URL: http://petrakjellen.blogspot.com
Postat av: annie

haha nää det är vel för att skrämma andar och så eller? kanske är båda?

2009-04-30 @ 15:35:47
Postat av: Amanda

Jag vet faktiskt inte Annie :P



Tack för kommentarena! :)

2009-05-02 @ 12:30:10
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0