Glömsk är jag.

God förmiddag, vad kul att du tittar in! :)

Nu har jag precis kommit hem ifrån stallet, det blev en jobbig lektion idag med hästen Ådi men det var väldigt roligt. Har precis tagit mig en välförtjänt dusch och ska snart äta lite.
Vilken tur att det är så fint väder idag för jag insåg precis att jag inte har värken kofta eller bra skor för en tråkig vårdag :P jag är ju hos pappa denna helgen och min gardrob är ganska tom här men som tur är så är det ju jättefint idag också.

Om du undrar vad jag ska göra idag så bli svaret: Jag & bästis ska ner till stan och shoppa lite (förhoppningsvis så kommer man hem med något snyggt) Lyckades såklart att glömma plånboken hos mamma men pappa lovade att jag kunde låna pengar av honom så det gillar jag :)      Vad händer i ditt liv idag då? (Kommentera gärna och berätta!)

Puss & Kram -Skummbanan för idag är det lördag!   /Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: Alba

sv: Jag vet inte riktigt:) Hade tänkt åka iväg och sola solarium men det känns så onödigt nu när det redan är soligt ute. Själv då? Kram

2009-04-25 @ 11:31:04
URL: http://jagalba.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0