April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!

Hallåja (:
Idag är det ju 1:a april, har du blivit lurad?
Det har jag, vår engelska lärare avslutade lektionen (som är innan lunch) med att säga:
- Åh, förresten har ni hört talas om vattenskadan nere i köket?
- Nää, svarade hela klassen. och då sa hon:
- Jo det hade läckt en massa vatten under natten och de ska försöka åtgärda det till helgen (hallå det är onsdag!) men så länge så har de skickat efter sånna här renklämmor. (mackor med renskinka som man brukar få på utflykt och de är inte så goda) hela klassens reaktion blev:
- NEEEEJ ! haha vi blev totalt lurade och fröken höll på att skratta ihjäl sig när hon avslutade med:
- April, april haha

Idag är det ju helt underbart väder! Det gillar Amanda :D Satt ute och solade i sammanlagt 40 min typ och han bränna mig lite så man ser precis vilken urringning jag haft ;P Inte så bra men väldigt skönt med sol...
Kunde cykla hem iklädd öppen jeansjacka och då kom våkänslorna, haha. Vinden i håret, solen i ansiktet och några glada kompisar som cyklar vid ens sida. UNDERBART :D

Nu ska jag ut med reklamen och det känns inte det minsta jobbigt/tråkigt eftersom vi slutade tidigare (ett istf halv 3) så det känns bara skönt att vara ute en timme till eller två ;)

Ha det gott och sola lugnt :D Kramizar från Amanda

På bilden har vi  mig och annie (för ett år sedan) men jag tkr det är en så bra bild på att beskriva sommar!

Kommentera inlägget (:
Postat av: Fia

Härligt med fint väder :D Jag har också solat idag.

2009-04-01 @ 19:53:03
Postat av: Amanda

Ja visst är det! :D

2009-04-02 @ 18:40:54
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0