Äppel som smakar annanas

Hallå där!

Vet du vad jag åt innan?
Ett äppel som smakade annanas! Jättekonstigt var det, det var precis som att äta en bit annanas fast det var i form av ett äppel, weird :S Men det var väldigt gott faktiskt :)

Eftersom sista lektionen var inställd idag så kom jag hem ganska tidigt. Jag har hunnit med att äta lite och suttit i solen :) Och så lite senare så ska mamma och jag in till stan en sväng och vi får väl se om jag hittar något kul.
Ikväll så blir det skattjakt och mitt lag ska vinna! Hoppas det iallafall haha.

Ta vara på det finfina vädret!  1000 kramar /Amanda
Ps. Glöm inte att slänga in en kommentar nuva, innan du klickar vidare! ;P

Kommentera inlägget (:
Postat av: Anonym

hah, konstigt äpple ;P

men kul med skattjakt :D

2009-04-17 @ 16:58:58
Postat av: Amanda

haha ja det var jättelustigt ;P

2009-04-18 @ 11:55:35
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0