Alfapetspel...

Hallå-där !

Ville bara brätta lite om igår; När jag kom hem från stan så messade jag Darling för att se om hon ville träffa mig och det ville hon :D Vi började med att vara hemma hos mig en stund och då spelade vi Alfapet, enligt henne så van hon med 100 poäng över mig men aah det tror jag inte riktigt. Om jag ska förklara mig lite så var det så att jag fick springa iväg tre gånger under speltiden så då måste hon ha fuskat! Haha
  Darling :)

Sen så cyklade vi hem till henne vid 7-tiden för att äta, det blev grillat kött och potatisklyftor, riktigt gott (y)   Därefter så hoppade vi lite studsmatta vilket också var väldigt skoj :) Måste ju tillägga att Darling och hennes familj bor 10 meter ifrån vattnet så de har ett väldigt flott läge! Och vet du vad vi gjorde sen? Jo vi spelade ännu mer Alfapet höhö, smaskade godis och en glass :)  Denna gången var det min tur att vinna! :P

Tack för en jättebra kväll tjejen :D

Pusspuss /Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: Darling

Visst att jag fuskade Amanda ;) Ne men om du säger så om mig så visar det bara vilken dålig förlorare du är ! ;D Ne jag bara skojjar, tack för en rolig dag !<3

2009-04-26 @ 21:24:38
URL: http://justj.devote.se
Postat av: petra K

kommer den tischan från weekday?? ;D

2009-04-27 @ 21:59:03
URL: http://petrakjellen.blogspot.com

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0