JUST WANT YOU CLOSER

Hello my sweethearts!

Det är kallt och ruggigt så har krypit ner under täcket där det åtminstone känns lite varmare. Ska läsa lite i engelska-romanen innan jag ska bege mig ut i vintervädret igen och knallra bort till bussen. Ska nämnligen prova på något som verkligen inte är likt mig, men eftersom jag känner tränaren och hans flickvän så tänkte jag att testa kan man ju alltid. Blir dock att titta på idag eftersom min hals bråkar med mig igen. Någon som kan gissa vad det är för något jag ska testa på? De som gissar rätt blir länkade på onsdag då jag kommer hinna med bloggen bättre :)



XOXO


Kommentera inlägget (:
Postat av: PaulinaLöventun

så fin blogg! följa varann via bloglovin ? :D:D <3

2010-12-01 @ 11:35:20
URL: http://paulinaloventun.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0