Välkommen till en allderles färsk blogg :)

Heej alla glada och detta är då min blogg :)

Idag vad det dags att ställa om klockorna till sommartid, vad härligt det låter alltså :) Känns ju som ett bra tecken på att det börjar gå mot sommar, äntligen :)
Det ska bli så himla skönt att det snart ska gå att sola och bada... Och som tur är så ska det nog bli bra väder i veckan, hörde något om att det kanske kan bli upp emot 15 grader, skönt va!? Det går knappt att beskriva hur mkt jag längtar till sommaren vid det här lagret :P Det är jag antagligen inte ensam med att göra, eller?

Natten till dag så sov jag hemma hos Sara det var jätteskoj :) Mycket skratt kan vara samlingsordet, haha :)

Och just nu så har min lilla syster gjort en snygg mejk och håruppsättning på mig så nu blev jag lite lätt tvingad att lägga in en bild på den så se och döm ! Hon snackar om att vilja bli make-up-artist så vem vet det kanske är lyxigt att få bli sminkad av henne i framtiden? :/

Puss & Kram -Skumbanan <3 och kom ihåg: Dröj inte för länge innan du kollar in igen :P, Lova   /Amanda


Kommentera inlägget (:
Postat av: Alice

ska du inte tack för att jag hjälpte dig med din nya blogg????



PUSSSS

2009-03-29 @ 16:27:56
URL: http://aliceyou.blogg.se/
Postat av: MiziR

täcken stavas Tecken.. fin blogg

....... 2:a kommentar WOOOPIE!

2009-03-30 @ 16:03:21
Postat av: Amanda

Tack hörrni :)

2009-03-30 @ 18:07:47
Postat av: Anonym

Ingen orsak...

2009-03-31 @ 16:40:37
URL: http://www.smouch.net/lol

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0