EN LEDIG DAG

Tjenixen!

Idag har vi studiedag, helt perfekt att den är just idag eftersom att onsdag är värsta skoldagen och så blir det så skönt med en ledig dag mitt i veckan. Såhär tänkte iallafall jag spendera min lediga dag:

♥ Sova ut, men vid 10 är lagom att gå upp
♥ äta frukost i soffan med datorn
♥ Börja direkt med att beta av engelskaläxan i takt till lite go musik
♥ Ta hand om mig själv
♥ Gå en lång promenad med bästa vän och hunden i det soliga höstvädret
♥ Ev möta upp en kompis för en fika i stan
♥ Träna framåt kvällen

Lär bli en lugn och bra dag tror jag!





Kommentera inlägget (:
Postat av: Anonym

Okej :) allt bra?

2010-09-22 @ 15:06:25
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/
Postat av: Gustaav

Ledig dag, låter skönt? En del har det bra:P :D

2010-09-22 @ 17:50:23
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar till Gustav: aa sjukt skönt med studiedag! :D

2010-09-23 @ 16:00:51
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0