Fullt ös -Medvetslös!

Hejsan Hoppsan!

Okej rubriken är väl lite överdriven men den sammanfattar ändå dagen rätt bra. Jag och de bästa åkte till Boda Borg idag, det var gratis buss ifrån där vi bor så det var bara inträdet som kostade och det var helt perfekt för oss att hitta på såhär på lovet.


Fullt ös kan man ju snacka om och vi fixade väl inte alla banor men rätt många, och medvetslös, nja inte riktigt. Men i en svart bana lyckades jag trilla ner från en brant och dunsa i rätt rejält i golvet, tappade andan och det gjorde rätt ont tror jag, ska jag vara helt ärlig så minns jag knappt, men vännerna har ju berättat och mina blåmärken och den ömma känslan i ryggen säger ju sitt också.

Just nu myser jag framför Glee och tror minsann att det vore vettigt att somna i tid ikväll :)

Pussar, så hörs vi imon!

Kommentera inlägget (:
Postat av: Linn (:

Hejsan ^^



Jag har frågestund på min blogg, och jag skulle bli glad om du ställde en eller flera frågor. Den avslutas på söndag så du har tid på dig :)



Kram :D

2010-02-26 @ 07:28:28
URL: http://linnvernersson.blogg.se/
Postat av: Sara

Det blev lax :)

2010-02-26 @ 11:06:53
URL: http://ssaraeek.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Hihi precis ;P Man kan vara 1-4 spelare sen är det typ som guitar hero om du vet vad det är? Man har liksom en låtsas gitarr, trummor, bas och en mick sen spelar man liksom.. haha lite svårt å förklara men du får väl googla på det eller nåt, på youtube kan man se en del också :P

2010-03-02 @ 09:45:12
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0