BRUM BRUM BRUM

God kväll!

Kom på att jag inte delade med mig av mitt senaste övningskörnings-tillfälle..
I förgår hämtade pappa mig vid 8-tiden för att vi skulle ut och köra.
Jag hade inte kört på drygt två månader så det kändes lite lustigt i början men gick väldigt bra, körde en stund på 100-väg och sedan vidare på lite olika landsvägar. Gick mycket bra för nu behöver jag inte längre tänka på de allra lättaste sakerna och känner mig mer säker på hur på vägbanan man ska ligga, haha =)



Puss, nu drar jag ut!




Kommentera inlägget (:
Postat av: hannah

Har frågestund på bloggen, så kika gärna in och ställ en fråga :)



(förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!)

2010-08-14 @ 19:48:29
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: ed hardy uhren

enkelt bli vilavilavila idag och hoppas att det går om så fort som möjligt, hoppas ni andra får en trevlig söndag och glöm inte gratta farsan??

2010-09-01 @ 10:06:48
URL: http://www.verkaufenedhardy.com/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0