Wake-board season 09

Heeysan -Sweijsan!

Idag red jag på morgonen för att sedan skynda mig hem och göra mig i ordning. Därefter stressade jag iväg med pappa och köpte en ny flytväst. Riktigt snygg tycker jag och den kostade bara 495 kr vilket är ganska så billigt. Så nu är jag definitivt redo inför årets wake-board sesong! Västen matchade ju faktiskt riktigt bra till både våtdräkten och min bräda så det blir kul att komma igång igen.
Jag började åka wake-board förra året och det gick bra, innan dess har jag åkt vattenskidor i många år men kände att jag ville prova något nytt förra året. I år hoppas jag att det blir många bra åktillfällen och det första blir kanske imån!

Nya västen & min våtdräkt

Ha en söt, syrlig och smaskig lördag!  /Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: Pinar

Coolt med wake-board!

2009-05-10 @ 19:35:57
URL: http://nooshis.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0