Måndag & en natt på kaktuskudde

Hej- hopp!

Då var det måndag igen och en ganska så slapp dag i skolan. Typ alla lärare var lediga så vi hade en massa olika vikarier under dagen så det blev inte så värst mycket gjort. Däremot så lär inte denna veckan bli så slapp, imån så är det nationelt prov i Fysik hela förmiddagen och som kommentar till det kan jag bara säga: Jag är död!
På fredag har vi SO prov också, bajs tråkiga ekonomi sak...

Dagens lilla ordspråk: Vill man vara fin får man lida pin!

Detta har jag i princip hört sen jag var liten och inatt följde jag det till punkt och pricka. Jag (tanten) sov nämnligen med spolar hela natten och jag kan ju säga att det kändes som att sova på en kudde av kaktusar. När jag sedan skulle lossa spolarna så hade det tovat sig nått fruktansvärs så jag grät nästan när jag skulle ta ut dem men det blev ju rätt så fint i alla fall :) Så lite värt det var det!

Ce ya!  /Amanda


Kommentera inlägget (:
Postat av: ronja

jag kommer också dö av fysikprovet! uuusch asså :(

2009-05-11 @ 16:22:54
URL: http://ronjaduvet.blogg.se/
Postat av: sofie isaksson

haha inte bara jag som har mycket i skolan just nu då? ;)

fast jag orkar bara inte plugga xD

2009-05-11 @ 16:39:28
URL: http://sofieisaaksson.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0