Kylig onsdag

Heej!

Det ver väldigt ruggigt och regnigt idag :/ Fy, jag vill mer än gärna ha tillbaka det fina vädret! Men ett stort plus är: Att man får dricka varm choklad! Hihi men det är ju så mysigt att sitta med en varm kopp och mysa en stund. Idag gjorde jag lyxvarianten med marshmallows i :D Riktigt mumsigt. Så nu är jag lite varm igen och jag funderar på ifall jag ska ta reklamen idag eller om jag ska vänta med den tills imån, då kanske det inte regnar?

Mys med varm choklad :)

Hoppas du får en skön eftermiddag!  XOXO /Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: Your Dream Closet

Ja visst var de kul, man tänker ju aldrig på vart mascaran eller kajalpennan kommer ifrån :) trots att man använder det näst intill dagligen. Hade ingen aning om att de använts så långt tillbaka i tiden.

2009-05-06 @ 16:14:47
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0