Fånig statistik

Tjenicksen!

I brist på annat att göra :P Men viste du att:

* Det är 29 skoldagar kvar till skolavslutningen?
* Totalt 43 dagar till skolavslutningen?`
* 47 dagar kvar tills planet lyfter och jag sticker till Kroatsien?
* 229 dagar tills jag fyller 16?
* 234 dagar till det  är julafton igen?
* 241 dagar till nyår och därmed 242 dagar tills år 2010 börjar?

Ojoj, jag har inget liv XD Men när man gör så här så fattar man hur snabbt tiden kommer att gå, och då borde man inse att man måste försöka leva i nuet :)

Puss & Kram -Skummbanan /Amanda


Kommentera inlägget (:
Postat av: Sofie

Tack så jättemycket! det värmer så!



43 dagar .. åh jag vet inte om jag står ut... jag har väl inget val!

2009-05-04 @ 19:02:57
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/
Postat av: MiziR

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY

Jag fick äntligen upp mitt cola cola lock.. pheew

2009-05-04 @ 20:26:43
Postat av: Sofie

Härliga bilder och vad skönt att det inte är så långt kvar nu ;D

2009-05-04 @ 22:14:14

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0