En tumme för Cirkus

Halli-Hallå! :D

Idag hände något tokigt i skolan, det kom en cirkus! Det låter kanske inte så kul men det var det faktiskt :P Helt plötsligt under vår syslöjdslektion så kom två stycken skrikandes i en megafon och sa att vi skulle gå ut till gympasalen. Jag tycker att det var en rolig liten suprise från skolans sida eftersom vi inte visste något om det innan :)

Så dagens tummen upp blir klart: Töntiga cirkusframträdanden!

Visste du förresten att jag satt längts fram och en av killarna på scen tog ett bowlingklot och krossade en talrik med den och så gav han mig en flisa :P Gulligt va haha :D

Nu så ska jag gå en runda och hälsa på mormor & morfar :)

Ha det gott -Igelkott!  Kramizar /Amanda

Och btw, denna låten måste du ju lyssna in! Vi ska ha framföra den på skolavslutningen och jag gillar den mer och mer för varje gång jag hör den! :)


Kommentera inlägget (:
Postat av: ronja

ååh, jag var sjuk idag så missade hela cirkusgrejen :( haha.

& jaa, jag håller med. Låten är faktiskt grymt bra! :D

2009-05-07 @ 18:48:40
URL: http://ronjaduvet.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0