Det här visste du inte

 Heej! Här kommer lite "intressanta" saker som du antagligen inte visste om mig:

  • jag har aldrig brutit något ben i kroppen
  • jag har varit utomlands mer är 10 gånger men aldrig utanför Europa
  • mina föräldrar skilde sig när jag var 11
  • jag hatar allt som är slemmigt
  • har fobi för ormar och spindlar
  • jag är en riktig gottegris
  • jag brukar åka till Liseberg varje år coh det tycker jag är jättekul
  • Tom. att jag fylde 12 hade jag aldrig flyttat någon gång sen inom 3 år flyttade jag 3 ggr
  • Jag har mer än 100 syslingar
  • min gammelmormor är 92 och min gammelfarmor 91 år
  • När jag var liten ville jag ha en spygrön motorcross!
  • Jag gillar inte att ut och springa men gillar att gå snabbt.
  • Jag är en envis tävlingsmänniska ibland, och då är jag det verkligen!
  • Jag är nästan 180 cm lång
  • Jag hade en låtsas häst när jag var liten den hette Blinka
  • Jag älskar sommaren!
  • Jag har gått på: Simning, friidrott och ridning
  • Jag har en annan blogg tillsammans men 3 kompisar som heter htt://fourforever.blogg.se

Hoppas du lärde dig något nytt om mig, puss & kram /Amanda



Kommentera inlägget (:
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mkt sötnos :)

2009-05-08 @ 20:51:07
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haha XD

2009-05-08 @ 21:52:01

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0