Alltid ska man...

... vara Här
... vara Där
... vara Med
... Höras
... Synas
... Göra allt detta och lite till, men vem palla sitta still!?

Hej på dig!

Just nu är jag bara så sjukt trött i huvudet att jag inte vet vad jag ska göra :S Vill nog egentligen bara gå och lägga mig och vila en stund men det har jag inte tid med... Måste måste måste det är det enda som snurrar inom mig men vf?!
Ööh vad jobbig jag är!

Idag har vi haft nationellt prov i matte och det kan vara en orsak till att jag är som jäg är just nu :P Men jag ska försöka skriva klart min uppsats i franskan nu och jag säger bara, hjälp :O

Love ya! /Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: Camilla

So true :)

2009-05-06 @ 08:33:15
URL: http://camtaylor.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

ja visst var den:)



Hoppas du får en bra dag

2009-05-06 @ 11:47:41
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0