Måndagen den 30 mars klockan 17. 37

Härligt med måndagar, eller inte :P
Som vanligt fick man en hel del läxor, tråkig mat och tjejsamtal. Dessa tjejsamtal som vi har lite då och då ger inte så värst mkt, det är så himla mkt tjabb som ligger och skaver i grunden men som alla försöker glömma... så nog tjatat om det :)

På fysiken (första lektionen) skulle vår lärare tanka över lite bilder från förrförra torsdagen då jag, jocke och maryam var på universitetet och tävlade med vår snygga stad som vi byggt en modell på så jag tänkte ladda up dem här så att ni får se den, haha :)

Vid halv fyra hade jag utverderingssamtal med mamma och klassföreståndaren Johanna. Det gick som vanligt ganska bra, jag gillar inte dessa samtal för man sitter ändå bara där och ska upprepa samma saker som alltid.. Om man har några nya mål, hur man ska jobba för att klara dem osv, bla, bla, bla :D

Idag fick jag reda på vilket program jag kom in på och det blev första handsvalet, *Teknisk med inriktning mot arkitektur på Teknikum*, så det ska nog bli bra. Det var ganska så många som sökt linjen men jag låg bra till så det är nog ganska så safe. Vad ska du gå? :)

PKNIS /Amanda ;D

En liten överblick över vår stad, Rose City

Blev intervjuad av radio kronoberg ;P

Heja gänget haha

Kommentera inlägget (:

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0