Tankar om helgen

Hallå :)

Ännu en helg har gott, jag tycker nästan att det är lite sorgligt att tiden går så j*vla fort! Det är verkligen för helgerna man lever och då lyckas man bara ta till vara på dem till 80%, för lite måste man ju sova och det är svårt att göra varje minut toppenbra. Jag försöker göra det iallafall. Som tur är så har jag inte behövt plugga något denna helgen och jag har hunnit träffa många goa människor så jag kan säga att jag är nöjd.
Men imorgon börjar ännu e ny vecka och man måste härda ut i fyra skoldagar innan det blir helg igen :/ Fast det är ju ändå på någotsätt viktigt att ta vara på vardagarna också. Jag slutar snart i min klass och de sista veckor vi har tsm måste man ju vara glad över och när det är ljust så länge om kvällarna kan man ju faktiskt hitta på saker en vardagskväll också. Som all underbara inlines turer och prommenader det är ju sådant som piggar upp vardagen...

Bara genom att skriva detta lilla inlägg så kom jag på bättre tankar, tjohoo, det ska bli bra med skola även denna veckan och det är ju faktisk en kortvecka. Man får tänka possitivt helt enkelt, det funkar ju ibland :)

Nu ska jag ta vara på de sista timarna av helgen:
Först äta
Sen cykla till mamma
Träffa Annie & Bella och gå en sväng
Sussa sött :)

Det blir nog helt okej,  Todiloo! ;D  Hugs from Amanda <3

Kommentera inlägget (:
Postat av: Anonym

vi klara oss nog :P men mig slipper du inte på gymnasiet ändå XD hehe

2009-04-27 @ 15:02:21
Postat av: Amanda

Haha, fan!

2009-04-27 @ 18:36:35
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0