Söndagsmorgon :)

Hejsan -Sveijan!

Sov läänge idag (til halv 12) så jag kallar lunchtid för morgon haha.
Ialla fall, igår så var Elins familj här på kvällen så det blev god mat och en hel del skratt ;P Ett extra "mmm" för efterrätten som även blev dagen frukost (jag vet, inte så bra start på dagen) men den var ju så mumsig. Tänk er en riktigt kladdig kladdkaka med ett lagen persionsfruktsmousse på :D  "mmm"

Alice, Elin & Jag

Btw, inte världens bästa bild men det får duga :P


När det gäller idag så hoppas jag att Annie och jag ska hitta på ngt, hon måste ringa sen iaf ;)
Nu ska jag gå och göra mig i ordning...

Pözz!   /Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: Alice

Ful bild, elin spränger mitt huvud;)

PUSS

2009-04-06 @ 18:02:12
URL: http://aliceyou.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0