Redan söndag

Hej!

Ja vad for helgen har gått, det är som vanligt alltså :P Under förmiddagen bestämmde jag och några till om vart vi ska åka på klassresa. Det blir till en gård med en massa aktiviteter som kanotpaddling, fångarna på fottet, fiske, 5-kamp och lite sånt. Det verkade ganska mysigt och det var ett ganska billigt alternativ eftersom vissa av klasskompisarna knappt har några pengar i kassan..
jag tror iallafall att det kan bli riktigt bra och så är det ett tag kvar då vi kan planera en massa skojsaker att göra när vi ändå är där. Resan ska äga rum 13 till 14 juni, alltså två dagar innan skolavslutningen så vi hoppas bara på bra väder :)

Nu ska jag försöka plugga lite till verbprovet i engelska som vi har på onsdag. Och jag kan verkligen ingenting men det ska väl gå bra hoppas jag om jag bara kan konsentrera mig lite nu. Det är lite svårt eftersom jag inte är så särskilt motiverad :P Det borde jag verligen försöka bli haha, jag som redan ligger på gränsen till att sänka mig i engelska, men aja jag ska göra mitt bästa.

Puss & Kram -Skummbanan :D   /Amanda

Kommentera inlägget (:

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0