Ööh, nu är det igång...

Hejsan -Sveijsan  Kusin -Vitamin!

...Som överskriften låter :/ Skolan har dragit igång på allvar med en gång, blää. Jag har precis delat ut reklamen och när jag nyss kom hem igen så kollar man i skolväskan och inser att man har massa läxor :/ Och jag som hela tiden trott att det var tre dagar kvar innan det skulle bli helg igen fick en lite chock. Shiet! Är det torsdag redan imån!? Ojoj plötsligt blev jag lite stressad så det var bara att "sätta igång". Villket jag verkligen försökte med till en början men ah så blev det ju inte riktigt. Började med samhällsekonomin som är tills på fredag men eftersom jag trodde den skulle vara lätt så tänkte jag göra den idag. Men jag fattar ingenting :O Någon som är bra på sånt? Hjälp mig då :)

Sen nu så måste jag försöka lära mig en massa franska glosor som är tills imårrn, huu. Kanske är dem lätta jag ska iaf försöka nu...

Hoppas allt är bra i stöket :)   Kramar Amanda

Kommentera inlägget (:
Postat av: Alice

Hejsan,

Du skulle ju bara göra din läxa, inte sitta vid datan!

Så du ljuger för mig och mamma med att du gör din läxa!!!!

Smart gjort Amanda nu är jag sur!

//ALICE!!

2009-04-15 @ 18:37:12
URL: http://aliceyou.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha, vännen man måste göra mkt på en gång om man heter amanda. Hinner inte "bara" lägga tid på läxan när det är en massa saker som ska göras :P Och var inte sur för jag vet att du älskar mig!

Puss <3

2009-04-15 @ 22:30:04
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0