NP & Uppigande kommentarer

Halli-Hallå !

Idag är det redan torsdag alltså jag fattar inte hur tiden kan gå så fort! :O Det är ju helt otroligt...
Idag har vi iallafall haft det första nationella matteprovet och det gick inte så bra, men som tur är så behöver jag inte bli ledsen om det inte skulle gå jättebra på dettta, man har ju faktiskt fyra stycken så det borde gå bra på några då, men sån tur har jag ju aldrig haft tidigare så det är väl bara att hoppas :P

Har du tänkt på hur glad man kan bli av en simpel kommentar som: "Vilken fin tröja du har idag" Det kan faktiskt lysa upp en hel dag, tänk på det! :)

En bamse kram från mig; Amanda

Kommentera inlägget (:

Vill du ge en kommentar så gör du det här (:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0